Sponset

Er Norges mest bærekraftige merkevare opptatt av barn?

56119889_10156851709500202_5348534185436905472_n

Foto: UNICEF Norge.

Hva skal til for å bli Norges mest bærekraftig merkevare? Sustainable Brand Index har spurt nordmenn flest og kåret årets vinner.

I denne utgaven av Bærekraftspodden får vi besøk av grunnleggeren av Sustainable Brand Index, Erik Hedén og bærekraftssjefen til selskapet som gikk av med seieren. Lurer du på hvilket selskap det er og hvorfor de gikk av med seieren – da er det bare å tune in!

Programleder er Kim N. Gabrielli, assisterende generalsekretær i UNICEF Norge.

HØR PODKASTEN HER:

Bærekraftspodden er en podkast av FNs barnefond UNICEF, produsert av Moderne Media. Ledet av Kim N. Gabrielli, assisterende generalsekretær i UNICEF Norge.

Denne artikkelen er ANNONSØRINNHOLD fra UNICEF Norge.

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.