Er Norges mest bærekraftige merkevare opptatt av barn?

(UNICEF Norge)

Publisert 2. april 2019.

Foto: UNICEF Norge.

Hva skal til for å bli Norges mest bærekraftige merkevare? Sustainable Brand Index har spurt nordmenn flest og kåret årets vinner.

I denne utgaven av Bærekraftspodden får vi besøk av grunnleggeren av Sustainable Brand Index, Erik Hedén og bærekraftssjefen til selskapet som gikk av med seieren. Lurer du på hvilket selskap det er og hvorfor de gikk av med seieren – da er det bare å tune in!

Programleder er Kim N. Gabrielli, assisterende generalsekretær i UNICEF Norge.

HØR PODKASTEN HER:

Hør tidligere utgaver av Bærekraftspodden her. Bærekraftspodden er en podkast av FNs barnefond UNICEF, produsert av Moderne Media. Ledet av Kim N. Gabrielli, assisterende generalsekretær i UNICEF Norge. Bærekraftspodden er tilgjengelig også på Spotify og iTunes.

Denne artikkelen er sponset av UNICEF Norge.

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.