Transit magasin søker markedskonsulent

Vil du være på oppstart av det nye globalmagasinet?

Transit magasin er Norges nye globalmagasin. Vår ambisjon er å levere reportasjer, analyser og ytringer – med tro på kunnskap, fellesskap og samarbeid som verktøy for en globalisert verden.

cropped-Teknopol-ProfilbildeTransit magasin gikk på lufta i august 2018. Vi er fortsatt i startgropa, vi bygger nå selskap og magasin, og magasinets markedsavdeling er blant våre viktigste satsninger nå i oppstartsfasen.

Stikkord i våre spalter er teknologi, økonomi, menneskerettigheter, freds- og sikkerhetspolitikk, demokrati og sosial utvikling. Våre lesere får møte folk fra verden rundt, gjennom reportasjer skrevet av våre journalister som allerede er basert i fire verdensdeler.

Vi ser etter: 

  • En selger. Du må være klar for å drive utadvendt salgsarbeid. Annonsesalg er en sentral arbeidsoppgave.
  • En initiativrik markedskonsulent, vi vil ha med deg som aktivt bidrar til videreutvikling av våre kommersielle inntektsmodeller.
  • En som jobber systematisk og selvstendig.
  • Du har gjerne utdanning innen journalistikk, PR eller salg. Erfaring fra mediebransjen er en fordel.

Vi tilbyr:

  • Deltakelse i en unik medieoppstart. Du får være med på en av de mer spennende nysatsingene som i norsk mediebransje akkurat nå.
  • Stor frihet til å forme stillingen som markedskonsulent.
  • Stor fleksibilitet, du jobber når du vil, men du må delta på markedsavdelingens møter, 1-2 ganger per uke.

Stillingen er på deltid og inngår i markedsavdelingen. Markedskonsulent jobber i team med markedsansvarlig, og rapporterer til daglig leder. Honorar etter avtale; stillingen er per i dag provisjonsbasert.

Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder, Terje Karlsen, tlf 957 997 67.

Søknader sendes til post@transitmedia.no, merk søknaden «Markedskonsulent».

Søknadsfrist: 28. februar 2019

Transit magasin drives av Transit media AS, org.nr 921379331. Ansvarlig redaktør og daglig leder er Terje Karlsen. Transit drives etter magasinets formålsparagrafRedaktørplakaten og Vær Varsom-plakaten.